A tradicionális irodaházakkal ellentétben, ahol az irodabérleti díj és az üzemeltetési költség az irodabérlés során felmerülő költségeknek csupán kisebb hányadát fedezi, szolgáltatási modellünkkel az irodabérletet komplex és flexibilis szolgáltatáscsomagban kínáljuk, mely által jelentős mértékben takaríthat meg időt, pénzt és kizárólag a saját munkájára fókuszálhat.
A DBH Serviced Office Buda Square az alábbi szolgáltatásokat biztosítja:
* Teljesen felszerelt, bebútorozott, igény szerint kialakítható munkaállomások, exkluzív környezetben, „A” kategóriás irodaházban
* Recepciós és titkári szolgáltatás: a recepción magasan képzett, tapasztalattal rendelkező, idegen nyelven is beszélő kollégák állnak rendelkezésére, hogy ne legyen gondja az adminisztrációval (telefonok fogadása, posta kezelése, faxok küldése és fogadása, stb.)
* Hozzáférés a szélessávú internethálózatunkhoz
* Egyedi elektronikus biztonsági rendszer
* Hozzáférés technikai eszközökkel felszerelt, akár 1 órára is igénybe vehető tárgyalótermeinkhez
* Közös helyiségek használata (business lounge, teakonyha, stb.)
* Napi takarítás
További előnyök a hagyományos irodaházakkal szemben:
* Nincs hosszú távú elkötelezettség: néhány hónaptól akár több évig tartó bérleti jogviszonyra vonatkozó szerződést is köthet; ez jelentős rugalmasságot biztosít cégének az üzletvitelében.
* Lehetőség terjeszkedésre vagy leépítésre: ha bővül az alkalmazottak száma, bármikor bővítheti irodájának méretét, míg felesleges irodaterület esetén a meglévőt kisebbre is cserélheti.
* Nincs szüksége jelentős tőkebefektetésre, hiszen a teljesen bebútorozott és kompletten felszerelt irodába azonnal beköltözhet.
* Áttekinthető költségek a bérlet teljes időtartamára.
* Cégünk az Alliance Business Centers Network (ABCN) szövetség tagja, így ügyfeleinknek hozzáférést biztosítunk a hálózat világszerte található több mint 600 business centeréhez.
A szolgáltatott irodákról
Rugalmas irodaelrendezés: A szolgáltatott irodák rugalmas irodaelrendezése lehetővé teszi, hogy az irodát az üzleti igényeikhez igazítsák. Gyorsan alkalmazkodunk a vállalkozása növekedéséhez vagy csökkenéséhez anélkül, hogy állandó költségekkel terhelné Önt.
Költségmegtakarítás: A szolgáltatott irodáinkban a költségek előre kiszámíthatók és átláthatók. Szolgáltatásunk kiemelkedő előnye, hogy az üzemeltetési feladatok, mint például a takarítás, a karbantartás és a rezsiköltségek, be vannak építve az árba. Ennek köszönhetően a vállalkozásának nem szükséges külön személyzetet felvenni ezekre a feladatokra, és nem merülnek fel váratlan költségek. A bérlési díj magában foglal mindent, így a vállalkozásának csupán az irodát kell használnia, miközben mi gondoskodunk a fenntartásról és az üzemeltetésről.
Professzionális megjelenés: Irodáink magas színvonalú környezetet biztosítanak ügyfeleik számára, amely növeli a vállalkozás professzionális megjelenését.
Könnyű kezdetek: Az új vállalkozásának vagy a külföldi vállalatoknak a szolgáltatott irodák ideális megoldást kínálnak a gyors és egyszerű beinduláshoz. Azonnal beköltözhetnek, és nem kell hosszú távú bérleti szerződésekre elköteleződniük. Széles körű kényelmi szolgáltatásokat nyújtunk, beleértve a recepciót, a postakezelést, az IT-támogatást és a telefonvonalakat, valamint minden felmerülő egyéni igényt. Ezáltal a vállalkozásának nem kell időt és erőforrásokat fordítania az adminisztratív teendőkre, és teljes mértékben koncentrálhatnak a tevékenységükre.
Home Office: Biztosítjuk Önöknek a professzionális környezetet, anélkül, hogy hosszú távú bérleti szerződésekre kellene elköteleződniük. Optimális méreteket biztosítunk vállalkozásának Home Office mellett is.
A hagyományos, hosszú távú bérleti szerződéseken alapuló irodapiaci modell mára kifulladt, helyét a rugalmas, alkalmazkodó és azonnal alkalmazható megoldások veszik át.
Balogh Gabriella, a DBH Serviced Office Buda Square managere szerint a rövidtávon bérelt, bútorozott irodák olyan rugalmasságot adnak egy irodabérlőnek, amely egyértelmű és jól számszerűsíthető irodabérleti megtakarításokat eredményezhet.
Már most is élénkülni látszik a piac, de a jövőben még inkább keresettek lehetnek a szolgáltatott irodai szolgáltatások a kisvállalkozások körében - állítja dr. Erdei Sándor, a DBH Group alapító-vezérigazgatója, aki a cégcsoport terjeszkedési terveiről is beszélt.
2013 áprilisától Michaletzky Márton, PhD tölti be a DBH Investment Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. újonnan létrehozott szenior befektetési menedzseri posztját.
A szakember feladatai közé tartozik többek között a potenciális céltársaságok kiválasztásában való aktív részvétel, befektetések előkészítése, monitoringja valamint az exitek menedzselése.